Recensie Driving DJ’s

Wij hebben een aantal van onze klanten gevraagd een korte recensie te schrijven over ons optreden op hun feest. Als klant kunt u onder dit bericht een formulier vinden waarmee u snel een eigen recensie kunt schrijven.

Bruiloften - Driving DJ's Recensie

Wesley en Mandy schreven:

TOP! onze complimenten! Wat een geweldig feest & dat mede dankzij jullie heerlijke muziek. Wij zullen jullie zeker aanraden bij anderen! Ga zo door mannen!

Peter en Corrine schreven:

Hey DJ's,
Hartelijk bedankt voor het verzorgen van de muziek op ons huwelijksfeest. Mede door jullie hebben wij een topavond gehad. De muziek was lekker divers en de opstelling en het licht waren super. We hebben erg van jullie genoten en zullen jullie zeker aanbevelen bij anderen!

Scholen - Driving DJ's Recensie

Paul Visscher schreef:

De Driving DJ's hebben op het gala van Groevenbeek Ermelo ons twee avonden voorzien van geweldige mixen. Ze wisten de gehele avond het publiek mee te krijgen en vanaf het begin gingen de voetjes van de vloer. Ze wisten goed op het publiek in te spelen en hebben met variatie gedraaid. Van dansmuziek tot stampen; van schudden met de billen tot schuifelen; alles kwam aan bod! Tussen de nummers door vermaakten de DJ's het publiek door zelf op het podium mee te dansen en het publiek toe te juichen, welk leidde tot een massa van gillende en enthousiaste leerlingen. Dus, bent u op zoek naar een DJ voor uw gala of partij? Wacht niet langer en huur deze geweldige gasten in!

Thirsa Bolluijt schreef:
18 januari was het dan zo ver, 'Het Proud2beFout' feest! De muziekkeuze was prima aangepast aan ons foute thema en iedereen heeft een fantastische avond gehad. Dit hebben we zeker te danken aan deze twee jongens!

Verenigingen - Driving DJ's Recensie

Studentensurfvereniging Aelous schreef:
Tijdens ons Surf-in evenement heeft Driving DJ's ons een heel weekend lang voorzien van muziek voor ieder wat wils en daarmee het sportieve, relaxte, actieve en gezellige weekend compleet gemaakt voor alle +-170 deelnemers!

Nils Warsen schreef:
Op zaterdag 4 oktober heeft Driving Dj's technische ondersteuning geboden bij het openingsfeest voor de nieuwe locatie van Ketelbinkie, een lokale non-profit organisatie. Dankzij hun inzet is het mogelijk geweest om hier een groot feest van te maken. Zij hebben onder andere gezorgd dat er een grote dansgroep kon optreden, dat het gehele kerkplein van muziek voorzien werd en dat het mogelijk was om alle aanwezigen toe te spreken. Het benodigde werk is op snelle en zorgvuldige wijze uitgevoerd, wat de organisatoren een hoop werk uit handen nam. Driving DJ's, we bedanken jullie van harte voor jullie enthousiaste en professionele ondersteuning!

Mieke van der Linden schreef: Het strand volleybal toernooi Zeewolde was zeer geslaagd. Het weer werkte mee, er waren vele aanmeldingen en dit alles werd opgezweept door de muziek van de Driving DJ’s. De muziek en het omroepen via de microfoon waren goed hoorbaar over het gehele strand. De voorbereidingen zijn goed verlopen in afstemming met Kaapflevo en de Driving DJ’s. Zij pakken zaken zelfstandig op, weten hoe de techniek werkt en stemmen (muziek) wensen af met de organisatie en de spelers.

Verjaardagsfeesten

Edo en Miluska schreven:

Bram & Kwintijn, hartelijk dank voor jullie professionele optreden. De discomuziek tezamen met de licht- en rookeffecten viel bij iedereen zeer goed in de smaak en wij kijken terug op een geslaagd discofeestje dankzij jullie. Als wij of de kinderen een feestje geven, huren wij jullie zeker weer in!

Michel Benthem schreef:

In juli 2013 hadden wij eerder gebruik gemaakt van de diensten van de Driving DJ's en dat was ons zeer goed bevallen. Toen waren het nog twee scholieren van de middelbare school die hun hobby aan het uitoefenen waren. De spullen op de eettafel en wat leuke effecten geplaatst. Na twee jaar een feest te hebben gegeven met daarbij een Nederlandstalige live artiest was voor dit jaar het thema "American Party" ter ere van de verjaardag van vader en zoon Benthem. Omdat in dit thema een goede DJ meer op z'n plaats was hebben wij deze mannen weer geboekt.

Inmiddels is het voor hen serious business geworden en dat kon je duidelijk zien. Een prachtige professionele draaitafel en verder de hele mikmak binnen de mogelijkheden van de door ons tot dansvloer aangepaste woonkamer. Een flinke geluidsbox in de tuin geplaatst zodat alle circa 80 gasten zich konden vermaken van de perfecte muziekkeuze van beide heren.

Bram was helaas ziek, maar Kwintijn had de zeer bekwame plaatsvervanger Stijn meegenomen. Zoals altijd op een (tuin)feest is in het begin van de avond de dansvloer nagenoeg leeg en begonnen slechts een paar mensen daar gebruik van te maken. Wij hadden om ongeveer een uur of tien een tussendoor live act geboekt waarbij John Regter van de Crazy Elvis Show zijn Elvis Act ten gehore bracht en hij maakte er tezamen met de Driving DJ's een geweldig spektakel van. Hij gaf ons ook niet alleen complimenten over het enthousiaste publiek, maar gaf daarnaast aan zeer blij te zijn met de aanwezige DJ's. Man, wat waren die jongens enthousiast bezig!

Na deze Elvis act waren onze gasten niet meer van de dansvloer af te krijgen en zo ging dat tot aan het einde maar door. Niet alleen op de dansvloer werd gedanst, maar ook buiten kon men de voetjes niet meer stil houden. Het werd één groot gekkenhuis! Wij hadden de mannen tot 00;00 geboekt, maar even daarvoor kwam Kwintijn naar mij toe met de vraag of ik het erg vond dat ze nog een half uurtje langer mochten draaien. Ook zij hadden het reuze naar hun zin. Uiteraard vond ik dat prima en na overleg hebben wij het zelfs nog tegen een kleine vergoeding tot 1:00 door laten gaan. Ik denk dat als ze niet gestopt waren, dat wij dan nog tot de vroege ochtend door waren gegaan, maar zoiets wil je de omgeving natuurlijk niet aan doen. Het was ook precies goed zo. Driving DJ's, dit was zeker niet de laatste keer en ik verwacht jullie zeker weer te zien op één van onze jaarlijkse feesten. Tot dan!

Schrijf ook een recensie:

Uw naam (verplicht)

Uw email (verplicht)